wtorek, 19 lipca 2011

Jak zostałem fanem jazzu...

Gdzieś, kiedyś usłyszałem, że nagranie z tego koncertu zostało Jazzową Płytą Roku nie wiem tylko czy w Polsce czy na świecie,  porostu nie pamiętam.... I wtedy pomyślałem jeżeli to jest Jazz to jestem fanem Jazzu. A była to płyta z nagraniem koncertu tria gitar klasycznych "Friday Night in San Francisco" z udziałem Ala  Di Meoli, Paco De Lucii i Johna Mc Laughlina.
Występ został nagrany w Warfield Theatre 5 grudnia 1980 roku, w San Francisco.  Nie spotkałem się z wersją DVD więc zarejestrowano pewnie tylko dźwięk , ale jaki, posłuchajcie:


Mediterranean Sundance, Paco De Lucia, Al Di Meola, John Mc Laughlin, 1981

Short Tales of the Black Forest,Paco De Lucia, Al Di Meola, John Mc Laughlin, 1981 

 
Guardian Angel, Paco De Lucia, Al Di Meola, John Mc Laughlin, 1981

Chyba muszę poszukać innych klimatów jazzowych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz