niedziela, 1 maja 2011

Jak daleko pada jabłko od jabłoni?…

Oceńcie sami.

I Blame CoCo (wł. Eliot Pauline Sumner) urodziła się 30 czerwca 1990 roku, jest angielską piosenkarką, modelką i aktorką.

Pod tym pseudonimem kryje się  córka słynnego wokalisty i basisty supergrupy rockowej The Police Stinga (wł. Gordon Matthew Sumner). The Police oczywiście pojawi się w nieodległej przyszłości, wszak to kawałek historii całkiem niezłej muzyki rockowej .  A dziś Eliot Pauline i próbki jej twórczości:

oraz


Dziś usłyszałem to po raz pierwszy (koleżanka z pacy podesłała mi linka)  i nie mam jeszcze zdania czy mi się podoba czy nie, ale pomyślałem,  że będzie to dobry początek dla kolejnego wątku  „Dzieci,  swoich sławnych rodziców” .

Czy wykorzystają daną im szansę,  przecież  jest im łatwiej wspiąć się na wyżyny sławy.
A przecież  i na „naszym podwórku mamy takie przykłady… ale o tym w terminie późniejszym…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz